Povraćaj i zamena robe
- Povraćaj i zamena robe
- REKLAMACIJE I ODUSTANAK OD UGOVORA
- SORBON PROSOLUTION dužan je da kupcu isporuči proizvode koji su saobrazni
- ugovoru. To znači da su svi proizvodi koji su na ugovoru / računu odgovaraju
- tehničkoj specifikaciji navedenoj za kupovinu
- Prodavac je dužan da o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka
- proizvoda (nesaobraznosti) koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim,
- odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda.
- Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve
- godine od dana prelaska rizika na potrošaca ili u skladu sa Zakonom o zaštiti
- potrošača.
- Molimo Vas da se pridržavate datih uputstava.
- Čuvajte fiskalni račun – to je dokument koji predstavlja Vaš primerak ugovora kojim
- stičete pravo na bilo kakvu vrstu prigovora na kupljeni proizvod ili uslugu. Preporuka
- je da fotokopirate fiskalni račun jer se može desiti da vremenom izbledi.
- REKLAMACIJE - PRIGOVORI NA SAOBRAZNOST
- Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši fizički
- pregled proizvoda i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će
- proizvod biti zamenjen u dogovorenom roku.
- Prigovor možete uložiti elektronskom poštom, preko kontakt forme na sajtu, ili
- telefonom u roku od 24h od prijema proizvoda.
- Naknadni prigovori na fizička oštećenja neće biti uvaženi.
- Rok u kome Prodavac mora da odgovori na prigovor je 8 dana od datuma prijema
- prigovora na saobraznost.
- Zahtev za reklamaciju – prigovor na saobraznost, kupac može uložiti putem
- elektronske pošte, na adresu: knjigovodstvo@sorbonpro,rs svakim danom od 00 do
- 24h, lično na adresu našeg maloprodajnog objekata, ili dostaviti poštom slanjem na
- adresu:
- SORBON PROSOLUTION DOO
- Karadjordjeva 103v Ritopek
- 11000 Beograd
- Takođe, reklamaciju možete uložiti i pozivom na naš telefon 063/ 850 5481
- PROCEDURA ZA POVRAT ROBE U ZAKONSKOM ROKU - ODUSTANAK
- OD UGOVORA NA DALJINU
- Poštovani kupci,
- Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br.
- 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.sorbonpro.rs smatra prodajom
- na daljinu.
- Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), obaveštavamo Vas o
- relevantnim odredbama ovog Zakona vezanim za pravo na odustanak od kupovine:
- Internet kupovina je ugovorni odnos između potrošača i trgovca definisan kao ugovor na
- daljinu.
- Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene
- njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti. Potrošač ima pravo da odustane od
- ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane od kupovine), u roku od 14 dana, bez
- navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe.
- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na Obrascu za
- odustanak (u daljem tekstu: Obrazac). Izjava o odustanku se smatra blagovremenom ukoliko
- je Obrazac poslat trgovcu u roku od 14 dana. Obrazac se dobija prilikom isporuke robe.
- Obrazac nam možete poslati elektronskom poštom na adresu koja je navedena u obrascu ili
- poštom. O prijemu istog ćemo Vas bez odlaganja obavestiti i bićete obavešteni na koji način
- nam robu možete vratiti. Za sve informacije i nedoumice slobodno možete pozvati naš Call
- centar na broj 063/ 850 5481
- Pomenuti rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača,
- odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.
- Protekom ovako definisanog roka od 14 dana prestaje pravo potrošača na odustanak od
- ugovora. Potrošač je dužan da vrati robu trgovcu bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14
- dana od dana kada je poslao Obrazac.
- Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka ovako
- definisanog roka od 14 dana.
- Moguće je vratiti samo robu koja je nekorišćena, neoštećena i u originalnoj ambalaži, sa svim
- dodacima i propratnom dokumentacijom (račun, garantni list, uputstva i dr). Potrošač je
- isključivo odgovoran za neispravnost ili oštećenje robe koji su rezultat neadekvatnog
- rukovanja tj. rukovanja koje prevazilazi ono što je neophodno samo da bi se ustanovili
- priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
- Potrošač može lično vratiti robu ili je poslati. Nakon prijema Vašeg zahteva obavestićemo
- vas kako je najbolje da nam dostavite robu.
- Troškovi vraćanja robe poštom/kurirskom službom padaju na teret kupca.
- Potrošač je dužan da robu vrati na adresu navedenu u obrascu.
- Lično vraćanje je moguće u toku našeg radnog vremena isključivo uz prethodnu najavu i
- dogovor.
- Trgovac je dužan da, nakon prijema ispravne i neoštećene robe, bez odlaganja izvrši povraćaj
- iznosa u visini cene, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio Obrazac. Trgovac
- je duzan da vrati novac na ziro racun kupca.
- Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada
- je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak,
- proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni,
- neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom
- (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
- Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za
- neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj.
- kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica
- rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da
- bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je
- nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i
- proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
- Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i
- ispravan.